Milzīga sastāvdaļa no mūsdienu mārketinga ir sociālie tīkli kā Linkedin, Instagram, Facebook un citi. Tas var būt rīks, kas palīdz uzņēmumam augt, iegūt jaunus un atgūt bijušos klientus, piesaistīt darbiniekus, komunicēt par savām vērtībām, vai tieši pretēji - to neesamība vai nekvalitatīva klātbūtne var radīt sliktu iespaidu potenciālajiem un esošajiem klientiem, atbaidīt darbiniekus, vai neraisīt nekādas emocijas par zīmolu - garlaikot.
Skaitļos:
1,48 miljoni iedzīvotāju izmanto sociālos tīklus, 80,4% no kopējā iedzīvotāju skaita. 1,29 miljoni no tiem vecāki par 18 gadiem.
Auditorijas sadalījums pēc dzimuma - 55% izmantoja sievietes, 45% vīrieši.
847 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju lieto Facebook, liela daļa no tiem pirktspējīga auditorija jeb pirkumus ietekmējoša auditorija (vecāki par 13 gadiem);
612 tūkstoši no iedzīvotāju skaita izmanto Instagram;
Linkedin izmanto 440 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju;
Ja uzņēmuma mērķis ir eksporta attīstība, tad 70% no Austrumeiropas iedzīvotājiem izmanto sociālos tīklus, 83% Rietumeiropā un 76% Dienvideiropā - iespēja tos sasniegt, atrodoties Latvijā, caur sociālajiem tīkliem.
Tik daudz cilvēku - kā šo resursu (cilvēkus, kas izmanto sociālos tīklus) izmantot?
Pirmkārt, noderēs mūsu mārketinga speciālista palīdzība, lai izpētītu esošo tirgus situāciju tieši jūsu nozarē un saprastu, kuros sociālajos tīklos savu laiku pavada jūsu mērķauditorija, kā arī izpētīt konkurentu aktivitāti.
Pēc detalizētas stratēģijas seko budžeta un satura plānošana, rezultātu rādītāju izvirzīšana. Pirms sociālo tīklu komunikācijas uzsākšanas jābūt skaidrībai par virzību, ko darīt un - ko nedarīt.
Tad pēdējais un interesantākais solis, paša satura veidošana, kopīgas prāta vētras mārketinga speciālistam ar uzņēmumu, lai auditorijai pasniegtu interesantu un noderīgu informāciju.
Sazinieties ar info@kalisto.lv, lai uzlabotu sava uzņēmuma sociālo tīklu komunikāciju, sasniedzot esošos un jaunus klientus, darbiniekus un popularizējot savu zīmolu.