top of page
Image by Nathana Rebouças

Sociālo tīklu pārvaldība

Piedāvājam satura veidošanu Instagram, Facebook, Pinterest, Linkedin, TikTok, Youtube un Twitter platformās, kas piesaistīs potenciālos klientus. Saturu veidojam noderīgu un jēgpilnu, lai popularizētu jūsu pārstāvēto nozari un informācija atvieglotu jūsu klientu ikdienu. Pārdosim neuzrītoši un cilvēcīgi, lai veidotos priekšstats par jūsu uzņēmumu, kā arī izpratne par ieguvumiem, iegādājoties jūsu preci.

Ieguvumi

Konkurētspēja

Atlaižu un kampaņu popularizēšana

Pārdošanas veicināšana

Atgriezeniskās saites un atsauksmju iegūšana, lai uzlabotu piedāvājumu

Spēja reaģēt uz klientu pieredzi un to vienmēr uzturēt pozitīvu

Zīmola atpazīstamība

Mūsu pakalpojumi

  • Kādās sociālo tīklu platformās strādā Kalisto?
    Facebook, Instagram, Threads, Linkedin, Pinterest, Twitter, TikTok un Youtube.
  • Ko uzņēmums iegūst, mārketinga aģentūrai nododot sociālo tīklu pārvaldību?
    Sociālie tīkli padarīs jūsu uzņēmumu pamanāmāku un pieejamāku potenciālajiem klientiem un darbiniekiem. Caur tiem komunicējot par savu produktu un vērtībām, citādāk par jūsu preci runās citi, interpretējot pēc savas saprašanas.
  • Cik izmaksā sociālo tīklu pārvaldība pie aģentūras?
    Cenu ietekmē izvēlētais sociālo tīklu kanāls, ierakstu biežums, kā arī satura veidošana (cik daudz aģentūrai būs jāfilmē un jāfotografē). Lai nonāktu pie konkrētas summas, ir jāsazvanās un jāizprot uzņēmums, mērķis un nozare. Summa par vienu ierakstu ir sākot no 40 eur + PVN.
  • Kas ietilpst sociālo tīklu pārvaldības pakalpojumā?
    Viss, par ko savā starpā vienojamies - kopīgi izrunājot gan vēlmes, gan finansiālās iespējas, nonāksim pie risinājuma, kas ir izdevīgs abām pusēm. Standartā - zīmolvedības dokumenta izstrāde, satura veidošana, publicēšana, iesaiste ar auditoriju.
  • Kādu pienesumu dod influenceru jeb satura veidotāju mārketings?
    Ne visām nozarēm šis ir aktuāli, bet influenceru mārketings var lieti noderēt uzticības veidošana, jaunu klientu sasniegšana, iespēja dzirdēt viedokli par produktu, saturs, kuru pārpublicēt savos sociālajos tīklos, kā arī cilvēcība - šo produktu lietoja arī influenceris? Tātad tas var noderēt arī man. Un, ja tāds ir mērķis - tad arī veicina pārdošanu.
  • Vai var iztikt bez sociālo tīklu stratēģijas?
    Tā nav obligāta, bet ļoti ieteicama, lai saturs būtu pēc iespējas kvalitatīvāks un auditoriju iesaistošāks. Stratēģija ir vienreizējs pakalpojums, kas pēc tam dod skaidrību un vīziju nākamajam gadam vai ilgākam laika periodam (atkarīgs no nozares).

Sazinies ar mums

Kalisto

Rīga, Latvija

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram

Piesakies bezmaksas konsultācijai

Paldies!

bottom of page