top of page

Influenceru mārketings

  • Kalisto mārketinga aģentūra
  • 21. jūl.
  • Lasīts 1 min

Updated: 23. jūl.


Digitālā mārketinga aģentūra

No šķietami “vieglprātīgas” sadarbības ar sociālo tīklu personībām, influenceru mārketings kļuvis par pilnvērtīgu mārketinga stratēģijas atzaru.


Influenceri veido saturu, kas rezonē ar konkrētu auditoriju. Viņi ir uzticības personas saviem sekotājiem un tas ir galvenais pakalpojums ko tie pārdod - uzticība. Nevis pirkumi, skatījumi, sekotāji (ja vien tā nav rūpīgi plānota ilgtermiņa stratēģija), tad galvenais ko uzņēmums iegūst sadarbībā ir auditorijas uzticība.


Saskaņā ar Statista datiem, 2023. gadā 61% Z paaudzes patērētāju atzina, ka uzticas influenceru ieteikumiem vairāk nekā reklāmām. Tie vairs nav tikai kosmētikas vai apģērbu zīmoli - satura veidotāju sadarbības izmanto arī B2B uzņēmumi.


Sadarbības veidošana ar influenceri:

  1. Sākotnēji jādefinē kā vispārējā uzņēmuma mārketinga stratēģijā ietilpst satura veidotājs - kurā brīdī, cik ilgi, ar kādu mērķi.

  2. Jādod uzdevums aģentūrai piemeklēt atbilstošākos satura veidotājus konkrētajai kampaņai vai ilgtermiņa sadarbībai, pēc apstiprinājuma aģentūra uzsāk komunikāciju ar izvēlēto satura veidotāju.

  3. Jāsastāda līgums, kas nodrošina satura veidotāju ar nepieciešamo preci/pakalpojumu un atalgojumu, kā arī konkrētus pakalpojumus, kuri tiks sniegti.

  4. Mēneša beigās analīze par sasniegto un padarīto, un iespējams korekcijas sākotnējā plānā.


Influenceru mārketings prasa rūpīgu sagatavošanos un pārdomātu izpildi, bet kvalitatīvi strukturēta sadarbība var radīt fantastiskus rezultātus. Sazinieties ar info@kalisto.lv


 
 
bottom of page