top of page

Vai uzņēmums zaudē klientus? Dāvanu karšu automatizācija

  • Kalisto mārketinga aģentūra
  • 21. jūl.
  • Lasīts 1 min

Updated: 23. jūl.


Digitālā mārketinga aģentūra


Dāvanu kartes uzņēmumiem ir viena no vienkāršākajām iespējām piesaistīt jaunu klientu un palielināt apgrozījumu. Tomēr aizkulisēs bieži vien slēpjas problēma – manuāla pārdošana un uzskaite, kas nevajadzīgi paņem papildus laiku no darbiniekiem.


Riski, ja nav automatizēts dāvanu karšu process? Klients neiegādājās dāvanu karti, jo saprot, ka tā būs jāgaida (iespējams kavēs), dāvanu kartes ir vienas no populārākajām pēdējā brīža dāvanām.


Gift Card & Voucher Association (UK) pētījums rāda, ka uzņēmumi, kas ir ieviesuši dāvanu karšu digitālo pārdošanu un automatizēto izsniegšanu, novērojuši vidēji 25–35% pārdošanas pieaugumu pirmā gada laikā. Turklāt vairāk nekā 60% klientu, kas saņēmuši dāvanu karti, iztērē vairāk nekā tās nominālvērtību.


Automatizēta dāvanu karšu sistēma nav tikai tehniska ērtība. Tā ir daļa no klientu pieredzes, kurā tiek ietaupīts laiks gan pašam klientam, gan uzņēmuma darbiniekam.


Ja līdz šim dāvanu kartes uzņēmumā bijušas tikai "papīra lieta" - ir pēdējais laiks tās digitalizēt! Rakstiet info@kalisto.lv, lai ieviestu savam uzņēmumam dāvanu karšu sistēmu!

 
 
bottom of page