top of page

E-pastu mārketings – kā notiek sadarbība ar aģentūru?

  • Kalisto mārketinga aģentūra
  • 20. jūl.
  • Lasīts 1 min

Updated: 23. jūl.


Digitālā mārketinga aģentūra

Lai arī sociālie tīkli ieņem redzamu vietu mārketingā, e-pasti joprojām ir viens no efektīvākajiem kanāliem, lai skatījums konvertētos par pirkumu.


E-pastu mārketinga tāmes veidošanas galvenais ir e-pastu skaists mēnesī. Prioritāte ir e-pastu stratēģijas izveide (ko saņem pēc pirkuma veikšanas, ko pēc preces/pakalpojuma saņemšanas, kā uzņēmums par sevi atgādina) un tad otršķirīgi ir ikmēneša e-pasti ar mērķi veicināt pirkumu skaitu.


Pirms e-pastu mārketinga uzsākšanas:

  1. Jāsagatavo esošo klientu e-pastu sarakstu.

  2. Aģentūrai jānodod zīmola vadlīnijas, foto albums.

  3. Esošo piedāvājumu un nākotnes vīziju ko izcelt.

  4. E-pastu sistēmas pieejas, ja uzņēmums jau ir piereģistrējies e-pastu mārketinga platformā .


Saskaņošanas process - gatavo e-pastu kā testu nosūta 1 atbildīgajai personai no uzņēmuma un ja ir korekcijas, vadoties no tām koriģē e-pastu izsūtni un to nosūta abonementiem.


Izveidosim Jūsu uzņēmumam efektīvu e-pastu stratēģiju un auditorijai saistošu ikmēneša e-pastu izsūtni! Sazinieties info@kalisto.lv


 
 
bottom of page