E-pastu mārketings – kā notiek sadarbība ar aģentūru?
- Kalisto mārketinga aģentūra
- 20. jūl.
- Lasīts 1 min
Updated: 23. jūl.

Lai arī sociālie tīkli ieņem redzamu vietu mārketingā, e-pasti joprojām ir viens no efektīvākajiem kanāliem, lai skatījums konvertētos par pirkumu.
E-pastu mārketinga tāmes veidošanas galvenais ir e-pastu skaists mēnesī. Prioritāte ir e-pastu stratēģijas izveide (ko saņem pēc pirkuma veikšanas, ko pēc preces/pakalpojuma saņemšanas, kā uzņēmums par sevi atgādina) un tad otršķirīgi ir ikmēneša e-pasti ar mērķi veicināt pirkumu skaitu.
Pirms e-pastu mārketinga uzsākšanas:
Jāsagatavo esošo klientu e-pastu sarakstu.
Aģentūrai jānodod zīmola vadlīnijas, foto albums.
Esošo piedāvājumu un nākotnes vīziju ko izcelt.
E-pastu sistēmas pieejas, ja uzņēmums jau ir piereģistrējies e-pastu mārketinga platformā .
Saskaņošanas process - gatavo e-pastu kā testu nosūta 1 atbildīgajai personai no uzņēmuma un ja ir korekcijas, vadoties no tām koriģē e-pastu izsūtni un to nosūta abonementiem.
Izveidosim Jūsu uzņēmumam efektīvu e-pastu stratēģiju un auditorijai saistošu ikmēneša e-pastu izsūtni! Sazinieties info@kalisto.lv



