top of page

Reels video – kā notiek gatavošanās, filmēšana, pēcapstrāde, publicēšana un projekta izmaksu aprēķins?

  • Kalisto mārketinga aģentūra
  • 20. jūl.
  • Lasīts 1 min

Updated: 21. jūl.


Digitālā mārketinga aģentūra

Sociālo tīklu platformās Reels jeb īsie video kļuvuši par vienu no efektīvākajiem veidiem kā sasniegt JAUNU auditoriju. Kā sagatavoties īsvideo filmēšanai, lai uzrunātu jaunus klientus un veicinātu sava uzņēmuma popularitāti?



Video filmēšanas tāmes veidošana

  • Stratēģijas un scenārija izstrādes - kādi ir īsvideo mērķi, vēstījums, īstermiņa un ilgtermiņa vēlamie rezultāti. Uzņēmums var nākt ar savu plānu vai to var izstrādāt aģentūra.

  • Atrašanās vieta - kur konkrēti ir plānots video filmēt, kā arī, vai atrašanās vietas ir vairākas vai viena.

  • Video daudzums, video ilgums un vēlamie efekti - ikdienišķs video vai izcelt konkrētu kampaņu ar īpašu, spilgtu video. Video efektu daudzumu nosaka arī uzņēmuma nozares standarts.

  • Modeļu nepieciešamība - filmēsies kāds no uzņēmuma vai jāpiesaista cilvēks, kas to darīs.



Kā sagatavoties filmēšanai?

Precīzs uzdevums un vīzija aģentūrai - kādus vēlaties video, kādi ir to mērķi, ko esiet mēģinājuši un tas nav nesis rezultātus, kāda ir tuvāko 3 mēnešu (sākot no pirmā video publicēšanas) mārketinga stratēģija, kāds ir budžets.


Filmēšanas diena.

Šī ir diena kad vairs neko būtisku nemainām, maksimāli pieturamies pie plāna un cenšamies operatīvi to izpildīt. Filmēšanai organizējam tikai modeļus un 1 palīgu, jo vairāk cilvēku - jo lēnāk filmēšana iet, tāpēc svarīgi, lai filmēšanas dienā ir tikai nepieciešamie uzņēmuma pārstāvji uz vietas!


Pēc filmēšanas.

Aģentūra sāk video apstrādi. Kad video ir gatavi, notiek saskaņošana un detaļu noslīpēšana.

Pēc apstiprinājuma aģentūra video publicē, pievienojot izteiksmīgu aprakstu un atbilstošus tēmturus jeb hashtag.


Kopā izstrādāsim video sēriju, kas uzrunā jaunus klientus un izceļas! Sazinieties info@kalisto.lv


 
 
bottom of page