Logotips – svarīgākais elements, kas veido uzņēmuma vizuālo identitāti. Tas ir pirmais, ko klienti redz un kas paliek (vai, ja nekvalitatīvi veidots - nepaliek) atmiņā.
Logotips nodrošina:
Pirmo iespaidu
Uzticamību
Unikalitāti, salīdzinot ar konkurentiem
Atpazīstamību
Logotipa izveides soļi
Vēlmes, vīzija, budžets
Pirmais solis ir skaidri definēt, ko vēlaties sasniegt un pateikt ar logo. Kādu vēstījumu vēlieties nodot un kādai auditorijai tas būs paredzēts.
Komunikācija ar aģentūru
Kopīgi pārrunāsim vēlmes un tehnisko pusi projektam, daloties ar zināšanām, lai nodrošinātu maksimāli labu logo tieši jūsu uzņēmumam. Veiksim konkurentu izpēti, jo viens no logo mērķiem ir atšķirties no citiem nozares pārstāvjiem.
Skice un piemēri
Apkopojot informāciju, dizaineris izstrādās vairākus variantus, lai varētu izvēlēties sev un uzņēmumam piemērotāko. Tiks prezentētas variācijas ar dažādām idejām, krāsām un stiliem.
Logo izveide
Kad skice tiek apstiprināta, sākās apjomīgākais darbs, gala varianta izstrāde, kurā tiek definētas pašas smalkākās detaļas - krāsas, fonti, formas, izmēri.
Gatavs projekts
Nododam gatavu materiālu prezentācijas formā, kurā tiek izskaidrots logo un tā pielietošana, lai to pareizi pielietotu un varētu iepazīstināt arī kolēģus, kā arī atsevišķus failus dažādās versijās, kas nodrošinās kvalitatīvus digitālos un drukas materiālus.
Kopā izstrādāsim logo, kas patiesi atspoguļo jūsu uzņēmumu, uzrunā jūsu klientu loku un izceļas konkurentu vidū.