top of page

Digitālā mārketinga aģentūra - kā notiek sadarbība?

Updated: Jun 26



Mūsdienu “digitālajā laikmetā” lielu lomu spēlē uzņēmuma klātbūtne internetā. Vairs nepietiek ar skaistām telpām, noslīpētu pakalpojumu un laipnu klientu servisu, jo klientu paradumi ir mainījušies - informācija par pakalpojumu/preci arvien vairāk tiek meklēta interneta dzīlēs (nevis pie draugiem vai pastaigājoties pa pilsētu) un ir mainījies arī tirgotājs, konkurents, kuram ir ātrāka, saprotamāka mājaslapa ar izdevīgākiem piegādes nosacījumiem. 


Uzņēmumam ir tik daudz iespēju, lai komunicētu digitālajā vidē, ka bieži vien rodas mulsums un neskaidrība, kur un kā sākt? Tas rezultējās izkliedētos resursos, pārslogotos un neapmierinātos darbiniekos, jo īsti nav skaidrs, kas un kur ir jādara. 


Šajā bloga ierakstā mēs soli pa solim izskaidrosim, kā norit veiksmīga sadarbība ar mārketinga aģentūru, un kā tā var palīdzēt jūsu uzņēmumam sasniegt izvirzītos mērķus, sniedzot skaidrību, struktūru un stratēģisku virzību. 


Pirmkārt, izpētīt aģentūras mājaslapu un sociālos tīklus, lai saprastu, vai aģentūras portfolio un stils uzrunā, visiem viens pakalpojumu sniedzējs neder. 


Pēc tam uzsākt komunikācija ar aģentūru, lai uzņēmums izstāstītu savas vēlmes, vīziju un esošās mārketinga aktivitātes.

Aģentūra dod atgriezenisko saiti par iespēju izpildīt uzņēmuma vēlmes, provizorisko izcenojumu un iepazīstināt ar to kā norisinās sadarbība konkrētajam pakalpojuma veidam. 


Sadarbības uzsākšana un līguma noslēgšana, precizējot gaidas un KPI, izveidojot stratēģisko plānu un laiku tā izpildei.


Pēc 3 mēnešiem kopīgi aplūkot padarīto, analizēt rezultātus un norunāt vai sākotnējais plāns ir jāpielāgo esošajai situācijai (iespējams, ir kas mainījies un nevar turpināt tā kā sākumā bija iecerēts).


Sadarbība ar mārketinga aģentūru, it īpaši pirmo reizi vai pēc sliktas pieredzes, var šķist biedējoša. Tomēr gribam iedrošināt pamēģināt, lai pavērtu plašākas iespējas sava biznesa attīstībai.


bottom of page