Luminesy
Luminesy mērķauditorija ir Eiropa, ASV un AAE.
Šī projekta sarežģītākā daļa bija divas dažādās mērķauditorijas - privātpersonas un interjera dizaineri, ar kuriem jāatrod kopīga valoda sociālajos tīklos, kā arī nozares specifika - bija jāveido eleganta zīmola tēls, nezaudējot siltumu un draudzīgumu, lai spētu uzrunāt privātpersonas.

Uzlabojumi
Stratēģijā
Analizējām sociālo tīklu auditoriju un reālos klientus, uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī izveidojām plānu dažādiem mārketinga kanāliem visam gadam.
Mājaslapas ātrumā
Šis ir ļoti svarīgs aspekts gan Google indeksēšanai, gan klientu ērtībai, tāpēc regulāri uzlabojam mājaslapas ātrumu.
Sociālajos tīklos
Ieviesām vadlīnijas komunikācijai Instagram, Facebook, Linkedin un Pinterest, nodrošinot arī paša satura (tajā skaitā REEL) izveidi.
Mūsu secinājumi
Ja jūsu uzņēmuma galvenais pārdošanas veids ir internetveikals, tad tam ir jābūt teju lieliskam - ātram, ērtam, saprotamam, interesantam, ar izceltu USP. Jo īpaši svarīga ir ērta telefona versija mājaslapai, jo katru gadu arvien vairāk pirkumu tiek veikti caur telefonu.