Jūsu uzņēmumā nav mārketinga vadītāja? Iespējams ir, bet trūkst palīdzīgu roku vai prasmju konkrētu aktivitāšu realizācijai?
Šādos gadījumos ārpakalpojuma mārketinga speciālists ir ideāls risinājums. Aģentūra ar svaigu skatījumu palīdzēs rast radošus risinājumus, uzlabot pārdošanas rezultātus un paaugstināt uzņēmuma atpazīstamību. Turklāt, sadarbība ar mārketinga aģentūru bieži vien ir finansiāli izdevīgāka nekā mārketinga darbinieka algošana, jo tā nodrošina nepieciešamo ekspertīzi un resursus tieši tad, kad tas ir vajadzīgs.
Mārketinga pakalpojumi - kādi ir risinājumi un kad noder uzņēmumam?
Mājaslapas izveide jeb izstrāde
Mājaslapa ir nepieciešama, ja daļa vai visa pārdošana notiek internetā - e-komercija (vitamīni, apģērbs, digitālie kursi) vai ja nepieciešama mājaslapa vizītkartes nolūkos (svinību vieta, interjera dizains, frizieris, autoserviss utt.).
Google ir vieta, kur cilvēki jau ir gatavi iegādāties, atliek vien izvēlēties, no kā šo preci vai pakalpojumu pirkt. Ja jūs parādāties meklēšanas rezultātos, kas saistīti ar jūsu nozari, piemēram, “svinību vieta Rīgā” vai “autoserviss Jūrmalā,” ir liela iespēja, ka meklētājs kļūs par jūsu klientu. Ja neparādāties Google, zaudējiet iespēju iegūt plašāku klientu loku.
Sociālo tīklu mārketings
Iespēja sasniegt vairāk cilvēku, popularizējot uzņēmumu un radot pieprasījumu pēc konkrētā pakalpojuma vai preces. Sociālie tīkli ir ļoti noderīgi arī darbinieku piesaistīšanai, piemēram, ražošanā, noliktavu darbībā, apsardzē un citās nozarēs, kurās ir vajadzīgs liels darbinieku resurss.
E-pastu mārketings
Noder uzņēmumiem, pie kuriem klients var griezties atkārtoti, lai iegādātos vēl kādu preci vai pakalpojumu, piemēram, e-komercijas platforma klīnikai (komunicējiet, kādas preventīvās veselības pārbaudes ir iespējamas jūsu klīnikā vai kādus jaunus pakalpojumus sniedziet).
Tas nederēs uzņēmumiem, kuri piedāvā šauru preču sortimentu un maz pakalpojumus, piemēram, mēbeļu tirgotājs, kura sortimentā ir tikai dīvāni (cilvēks nopērk dīvānu, kas der gadiem). Tomēr, ja ir pieejams arī dīvānu tīrīšanas, pāršūšanas pakalpojums vai aksesuāri (spilveni, paklāji u.c.), e-pastu mārketings ir efektīva aktivitāte pārdošanas uzlabošanai.
Zīmola atjaunināšana jeb rebranding
Ja vēlaties piesaistīt jaunus klientus, mainiet uzņēmuma darbošanās veidu vai piedāvājumu, zīmola maiņa noderēs. Jauns vai atsvaidzināts zīmols dod iespēju piesaistīt jaunu auditoriju un komunicēt arī no zīmola puses citādāk. Labs piemērs ir Rīgas krēslu fabrika, kas tagad ir pazīstama ar nosaukumu Articul, lai veicinātu eksportu un mainītu cilvēku viedokli par to, ko uzņēmums piedāvā (sortiments ir plašāks par krēslu izgatavošanu, ir pieejamas arī citas mēbeles). Zīmola maiņa dod iespēju labot reputāciju, piesaistīt vairāk darbiniekus, pacelt cenas, mainīt mērķauditoriju un risināt citas lietas.
Labprāt arī eksperimentējam ar mākslīgā intelekta rīkiem, nodrošinot unikālus un vienkāršotus risinājumus, kas atvieglo gan uzņēmēja, gan klienta saskarsmi.
Kalisto digitālās mārketinga aģentūras pakalpojumi veidoti, lai palīdzētu uzņēmumiem dažādās situācijās sasniegt izvirzītos mērķus un pārvarēt izaicinājumus. Piedāvājam personalizētus risinājumus tieši jūsu situācijai.
Mēs esam par to, lai laiks, finanses un mentālais resurss tiek lietderīgi izmantoti.